ne, ehm?

jag e uttråkad, har inte möe att göra liksom, de har regnat massa idag också, de suger, jag gillar inte regn, idag har varit en trevlig dag, jag har varit på jätte bra humör faktiskt, konstigt nog, *smily face*
imon blir de tyvärr matteprov, och redovisning på våra förbannade enkäter, båda två faktiskt, usch de känns inte bra, å sen efteråt blir de körkortsteori, sista gången imorgon ju, otroligt,
på onsdag, ska jag upp te mammas jobb helst, för å prata med chefen där för jag ska kanske sommarjobba där, sen så måste jag snackade med joma, å så e de ebbas student, så jag å tess ska dit
sen på torsdag blir de göteborg med klassen, de blir väl roligt hoppas jag, ska på några studiebesök å så shoppa loss i stan, sen på fredag blir de tebaka te göteborg för då blir de att röja på liseberg :D wii
härligt vecka ja :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liseberg är bäst!

2010-06-10 @ 15:32:35
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0