att skriva eller att inte skriva, de e frågan

jaja jag skriver väl då! jag har sagt att nej jag orkar inte skriva, de e varmt här inne där datorn står, men nu skriver jag ändå, oj vad duktig jag e

har varit på sjukan idag, ehm fick pencilin oj så gott? inte jätte, men nu ska jag väl bli av med den här skiten, en positiv sak te, jag kan inte smitta någon,

jaha nu dök mitt hemliga sällskap upp, haha oj så hemligt det blev, mystiska lilla jag, å så sitter människan å kollar på varenda grej jag skriver för att jag inte ska stava fel, mobbare!
nån som kan gissa vem det är? haha

men i alla fall, de blir grilla å typ spela spel eller nått, de e trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0