denna dag

vad kan jag berätta om dagen... jo jag fixade lunchen idag, sen stack te stan med mamma köpte en ny blush - bild kommer säkert,  oj glömde säga att jag fixade typ mina naglar också men dem blev kass så ska göra om de igen snart, tillbaka te där jag var, jag var på stan med mamma som sagt, å när vi var på lindex så BLEV DE HELT PLÖTSLIGT MÖRKT! hahaha hela stan fick strömavbrott, omg! kul :P

sen nu ikväll (strömmen kom faktiskt tillbaka) så övningskörde jag med pappa, å flyttade ännu mer skräp från förådet och hem, bestämde mig också för att jag å lisa ska försöka skaffa ett loppis-bord och sälja lite av vårat skräp! de blir 5 kronor för allting typ, troligen! bara för att bli av med de liksom,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0