underliga saker händer

jadu! de börjar hända lite lustiga grejer, kanskse går djupare in på det en annan dag, men ja lustiga saker!

jag börja tro att året kommer bli riktigt bra ändå, trodde inte de från början, men nu börjar jag se ljuset liksom, hm ser ut som om de regnar ute, ehm, de hoppas jag inte på för ska med ungdomsgruppen och åka pulka idag, snälla säg att de inte regnar!

för övrigt e jag trött, eller mera seg kanske, jag dani å lisa dansade igår, den dansen som jag har gjort till step up, de var mycket roligt, och å så snyggt de blev! hoppas vi kommer ihåg de till senare >.<

nu drar jag, orkar inte skriva mera, de var dagens uppdatering,
ja btw, måste träna nästa vecka -_-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0