runaway

jag kan se oss försvinna, rymma, åka iväg, smita ifrån verkligheten, bara vi! bara du och jag, visst kommer folk börja undra men vem bryr sig, vi kommer tillbaka någon gång, efter en månad eller nått.
vi skulle sitta nånstans du och jag, titta på varandra, ha varandra, veta att ja de e såhär det kan vara! jag kan se dig titta på mig, med dem där vackra ögonen, se dig le mot mig med dem där läpparna, känna din hand i min, känna dina armar runt mig för att ge mig värme! kan det bli så någon gång, du och jag? som det ser ut nu, så ne de kan de inte! de e synd! det hade varit underbart! jag blir helt varm inuti, massa fjärilar i magen, svårt att andas, fortsätter att tänka, oj om du håller om mig som en gång innan, den där gången i köket, jag drömmer mig tillbaka dit, hjärtat börjar slå hårdare, tillbaka till verkligheten, det var bara en dröm, tårarna rinner ner, ajdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0