ignorerad!

nej jag tycker inte om när folk inte svarar på sms, ja jag blir paranoid om man har skrivit till nån och den någon inte svarar på hela dagen! nej det är inte kul att bli ignorerad!
det är inte så svårt att skicka sms väl? antagligen! gaah suck!

idag blir de nyårskonsert på godset, jag å dani ska dock först en vända på stan och sen dit! man ska ju hjälpa till att typ, ta emot pengar, och stå i kaféet och sånt! suck så segt xD

jag e hungrig! ja jag e hungrig :O men när jag väl har ätit typ lite grann, så blir jag proppmätt direkt :O wtf?

ska fixa håret nu, måste plattas massor!

om jag inte får nått svar idag, så får du skylla dig själv! då kanske de blir träna ikväll eller nått istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0