Gr8 day

började dagen med matte, oj vad duktig jag var xD kände mig nästan smart :D
sen engelska, då skulle vi jobba i grupper å jag hamnade med två tjejer ifrån min klass som jag typ aldrig snackar med, men men de gick bra :)
sen lunch, å då satt typ massa från vår klass vid samma bord som oss, de var också konstigt :P
sen klassråd, och lärakänna lek, herregud vad vi e duktiga på att veta saker om varandra NOT :)
sen typ samhäll, å sen bussen hem (y)

jag å tess gick hem till mig å sen stack vi te friskis och tränade :D skivstång var de idag, mycket trevligt måste jag påpeka! man känner sig nyttig på någe vis :D

jaja nu ska man gå å sova eller nått hehe, jag e trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0