bloggare?

jag har börjat läsa folks bloggar :O jag e nästna stolt över mig själv! jag har börjat bry mig, hah! jo men de e kula tt läsa om andras liv, de e klart, de e ju faktiskt mycket intressant att se vad andra tänker och sysslar med, vissa har ju faktiskt riktigt bra saker att säga!

bloggar jag läser, Danis blogg läser jag med jämna mellanrum, den e trevligt! sen e de två mera "kända" bloggar jag läser, varför jag gör de vet jag inte riktigt! å sen e de två till jag kolla lite då och då! som e "riktiga" personer eller vad man ska säga, sånna som faktiskt bor i samma stad som jag!

de e många som har bloggar, men inte alla som vet om att just den personen har! hm jag ska kolla runt lite till, å se om jag hittar nått kul! ska även radera lite inlägg här ifrån, som bara e i vägen!

goodbye!

Kommentarer
Postat av: Dany

Du läser min blogg ;) Och jag läser din :D

2010-01-14 @ 19:44:53
URL: http://karazy.bloggboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0