move on?

jag vet jag måste, jag vet jag borde, jag vet att jag ska men fan vad svårt det är, jag orkar inte mera, jag orkar inte, det känns tungt liksom, som om 50 kilo ligger i bröstet på mig och bara tynger ner mig, du bryr dig inte, du skiter i mig, du tänker inte på hur jag mår, jag fattar inte att du gör detta mot mig, kan du inte bara be mig dra åt helvete eller vad som helst istället för de e fan så mycket lättare för då e de slut liksom, men nu känns de som om man står och trampar på samma ställe, på samma jävla problem och man kommer inte här i från förrän du säger nått, gör nått! helvetes jävla idiot är du! men fan jag ville att du skulle vara min idiot! åååh jag vill säga att jag hatar dig, men det gör jag inte! fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0