lite random om mig för er som vill veta!

Namn: Marina
Smeknamn: Har jag något?
Ålder: 18 år
Stjärntecken: Skorpion

Utseende
Längd: 163 cm
Vikt:  Jobbigt.. mellan 68-70 kg
Ögonfärg: Bruna
Skostorlek: 39
Piercings: Nej, har bara hål i öronen
Tatueringar: Nej inte ännu, de kanske kommer i framtiden

Vardagligt

Gymnasieprogram: Hotell- Restaurang
Årskurs: 3
Vardagliga aktiviteter: Träffa vänner och pojkvän, sitter vid datorn, lagar mat, pluggar, jobabr i kyrkan
Intressen: Umgås med vänner, familj och pojkvän, smink, mat, drill,

Framtiden
Planer efter gymnasiet: Flytta, resa jobba
Drömjobb: Ha något eget, egen restaurang eller så där.
Mål i livet: Leva livet till fullo och skratta på vägen
Boplats: Någonstans i närheten av familjen, har i och för sig en förkärlek till göteborg

Favorit - 
Film: Inte en aning
Musik: Blandat, har nyligen blivit kär i Debut - oskar linnros
Maträtt: Olika
Årstid: Sommar, jag älskar värmen
Sysselsättning: Att vara kreativ, sminka mig eller andra, pyssla saker, och självklart att mysa
Resmål: Till solen, kroatien är alltid underbart
Outfit: Har nog ingen favorit
Godis: Jag äter inte godis
Färg: Svart, rosa och grönt

"Tre"
Tre favoritsaker: Datorn, sängen mobilen
Tre yrken jag skulle kunna tänka mig: Kock, makeupartist, journalist
Tre länder jag varit i: Kroatien, Tyskland, Frankrike
Tre speciella saker jag gjort: Varit i Stockholm på matmässa, varit i kroatien tio år i rad, blivit gudmor till söta Ida
Tre underbara låtar: (just nu) Debut - Oskar linnros, the only exception - paramore, Annie Hall - oskar linnros
Tre fantastiska filmer: Benjamin Button, Ps. I love you, twilight kanske..

Övrigt
Det första jag gör på morgonen: Kollar klockan på mobilen
Det sista jag gör innan jag går och lägger mig: Kollar batteriet på mobilen för att sen om jag måste ladda den
En dålig vana: Kollar mobilen för ofta..
En ovanlig talang: Inte en aning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0