hiss eller diss

ja men varför inte, vad gör man annars under rasten!?

Hiss:
1. Halsduk - klart man behöver en halsduk nu när de e så himla kallt!
2. säng - en riktigt mysig säng med duntäcke, de e underbart
3 . vänner - självklart eller?
4. pojkvän - saknar kärleken, jobbigt att vara utan, underbart att vara med
5. shoppa - ja?

Diss
1. kylan - usch vad jag e trött på att de ska vara så förbaskat kallt!
2. julklappashandel - jag har inte änns börjat ännu, de e jobbigt att komma på vad fan man ska köpa!
3. läxor - naturkunskap, historia, alkoholhantering, svenska . . . . . .
4. ullared - asså eller? den borde vara på både och, jag e bara trött på att de e så mycket folk jämt!
5. tröttheten - ja jag e trött, alltid! hela tiden! de e ganska tröttsamt O_o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0