Day 17 – Your favorite memory

hm, jag kommer inte riktigt på ett favorit minne just nu faktiskt, har så många bra minnen, vet inte riktigt vilket jag ska ranga högst!
hm.. mitt favorit minne..
eftersom jag redan pratar så mycket om johan här så täntke jag ta ett minne som inte innefattar honom.
får väl ta ett kul minne från förra årets liseberg resa, vi var som vanligt iväg med konfirmanderna som varje år och jag ville åka hanghai, dem som känner mig vet att jag e asrädd för att åka karusell, men ja jag ville prova den i alla fall, men ville så klart inte åka ensam, så jag frågar massa av de ledare som var med men ingen ville åka med, till slut så frågade jag tomten om han ville åka med, å han sa jaja de kan jag väl.
så väl i kön så var jag jätte nervös å stod å sa hela tiden shit jag vågar inte, jag bangar, å tomten försökte lugna mig hela tiden med att säga ingen fara de e inte farligt, de kommer gå bra å jag litade på honom och vi sätter oss i karusellen, å de första tomten säger innan den ska börja är: ne nu är jag också lite rädd.. och båda börja asgarva!
tack tomten, för att du försöker lugna mig och blir själv rädd! men oj så klockrent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0