Day 11 – Your siblings

attans jag missade igår, får ta den idag istället,
mina syskon jag har två äldre syskon

Min storebror: Mario Andersson, 28 år. sambon heter Jenny, sonen heter Liam, han har alltid varit, liksom lite hjälte för mig, han var storebror och de var lite häftigt att ha en så mycket äldre bror. vi snackar inte så mycket nu för tiden, han har sitt jag har mitt, men jag hoppas han är där om jag behöver det.

Min storasyster: Sanne Holmstedt, 23.. nej fan 24 år! Hon är gift med Hasse (Hans) dem har sonen Elias och dottern Ida. när vi var mindre så var jag definitivt den jobbiga lillasystern, jag blev alltid utslängd ur hennes rum(jag förstår inte varför, haha) vi har fått grymt mycket bättre kontakt nu på senare år, när jag har blivit lite mer vuxen, då har vi systrar varandra att prata med!

Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0