dålig överskrift ^^

kom inte på en bra överskrift te texten, för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva,
är mest uttråkad bara, finns bättre ställen jag vill vara på än hemma, finns andra saker jag vill göra än att sitta hemma vid datorn, men men, nu gör jag ju de, för jag inte har så mycket att välja på, för här e de fullt med folk och jag orkar inte vara med, känner mig att alls på bra humör faktiskt,
kom på idag att snart måste jag ju växa upp, liksom skaffa mig ett liv, tar ju snart studenten å allt, de e ju sjukt, jag har gått i skolan hela mitt liv vad gör man sen? jo men ja jag ska skaffa jobb och sådär men mer då? ne jag vet inte, vi får helt enkelt se hur de blir, jag ska klara sista skiten i skolan först, sen kan jag fundera över framtiden,
å ena sidan vill jag ha framtiden nu, så jag kan gå vidare, å liksom börja mitt liv med johan, men samtidigt är jag rädd för att komma ut i verkligheten jobba och tjäna pengar å betala räkningar och sånt, läskiga framtid,
ne ska nog sluta skriva denna random text nu, funderar på att sätta mig i sängen å glo in i väggen ^^ bra plan!
peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0