7 december

jaha klockan e strax efter ett, de blir att gå te bussen runt två, för att ta halv tre bussen till skolan, ikväll väntar ett julbord, jag å tess ska hålla koll på desserten, konstigt nog ser jag fram emot de, även om jag inte gillar desserter, jaja, så de blir en sen kväll ikväll, slutar vid 23.00, de e sent som fan allså, men men vad gör man,
jag har gjort lite historia idag, har inte mycket kvar nu, men behöver ett häfte med tre uppgifter i och behöver rätt sidor till en uppgift jag har här hemma, har föresten på tal om ingenting klippt naglarna äntligen, de behövde vad långa dem var, sitter nu å lyssnar på oskar linnros, har blivit som förälskad i låten debut, jag gillar den!

saknaden är oändlig som vanligt, och stressen är frustrerande!
saknar johan så de bara värker i kroppen, saknar syster har inte träffat henne på hur länge som helst! attans!
å stressen är total, har tretusen grejer som ska göras, och självklart får jag mina underbara stress symptom eller vad vi ska kalla de, stress-sjuk? något ditåt, jag behöver semester ^^

i helgen blir de som sagt julklapps handla, de behövs, jag har många julklappar att köpa i år!

nej nu ska jag sminka mig lite fort, å så sätta upp håret, mitt hår har blivit så där jobbigt tunt igen, de gillas inte, attans vet inte vad jag ska göra åt de! finns kanske inte så mycket att göra åt de!

imorgon är de onsdag! -halva veckan har då gått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0