5 december

ja jag gjorde aldrig en 4 december -lev med de!
varit i kyrkan idag, familjemässa och ledaravslutning efter de, gott med bakad potatis, skinkröra, tonfiskröra och sallad, trevligt
nu på eftermiddagen har jag mått lite dåligt, mende har gått över en del nu i alla fall, attans jag måste klippa min naglar,
sitter nu och diskuterar julklappar med johan, och med mig själv typ, för usch vad mycket julklappar de blir i år, herregud,
imon e de skola, ända riktiga skoldagen på hela veckan ^^
tisdag, onsdag, torsdag är de julbord, och fredag förmiddag risk ettan, och på eftermiddagen/kvällen catering, sen blir man hämtad av johan, och på lördag blir de göteborg, trevligt trevligt,
ja imon ska jag på pysselkväll i kyrkan också, ska göra lite små söta saker te folk och mig själv ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0