25 december

jaåå har varit dålig på att skriva under julen, men tycker att familjen är viktigare, sorry bloggen!
har föresten blivit nått så in i gatan förkyld, de suger som fan, ipren, vitlökskapslar, hostmedicin, nässpray och halstabletter de e min vardag, att jag hnner äta vanlig mat ^^
men jag har haft en underbar julafton och dagen har varit grymt mysig,
fick söta julklappar, fick bland annat tavlor av tess plus en lapp med autograferna från dead by april, tack tess du e sötast! fick en söt skålgrej vet inte hur jag bättre ska förklara den, med badkulor i av lisa, sötnöt på henne :)
fick badlakan, pyjamas, pengar av föräldrarna, pengar av bror och jenny, och duk och lotter av farmor, tack te dem,
fick en juldekoration, pengar och en lott av bonus familjen, älsklings familj allså, tack te dem
och fick bad grejer av älskling, de e terapi de, mysigt :)

just idag har man först handlat och sen gjort pannkakor, gott att slippa julmaten, nu sitter man jämte johan i en soffa full av grabbar, för nu sitter även johans "barnprogram" här också, dem heter markus och morgan, vilket låter som ett barnprogram, hoppas att dem inte vet att jag säger de om dem ^^ *vinklar bort datorn*
dem sitter å spelar tv-spel aom pojkar ska göra, hehe sen blire pizza tydligen, yes å ännu en gång slipper jag julmaten :D

tänkte bara slänga ut en julhälsningen till dem som inte har fått någon av mig ännu,
och en extra hälsningen till min syster.

nu ska jag fortsätta se tråkig ut och titta på medans dem spelar tv-spel.. och nej jag spelar inte bilspel ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0