23 december

dagen har varit lång, städat och julhandlat in i de sista, johan sen hem å sedan blev de dalen å julmat,
nu sitter man hemma och ska snart gå å lägga sig för imon e de julafton! känns ganska overkligt! alltihopa faktiskt!
inte abra att de e julafton, utan att jag firar den med någon mer än familjen, att imorgon kommer jag att fira den med en familj till, e familj som i frmatiden kan blir min familj också, att jag på juldagen kommer tillbringa den inte hemma som vanligt utan hos den perosn jag älskar och vill vara med för evigt! nej idag läser han inte, han sitter en bit bort, de e därför man vågar skriva sånt här, han tycker säkert bara jag e känslig ;) ne de gör han inte, innerst inne vet jag att han känner exakt likadant, älskar dig johan arturson!

nej nu ska jag gå ner å lägga klapparna under granen, imorgon är det en ny dag.. Julafton!
God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0