22 december

sitter just nu hos älskling i halmstad!
dagen började helt okej, blä att man vaknar innan klockan som man ställde på 8.00 ... men låg kvar längre de e skönt att ligga kvar extra länge^^
har klätt granen, burit in lite av mammas tomtar och tvättat håret, städat en del också, sen när man skulle ta bussen te halmstad så var aset försenad, typ en halvtimme de e fasen typiskt, väl i halmstad så jobbade johan över... som vanligt! men men jag hann ju laga mat i alla fall, de e alltid nått.. imon blire att handla julklappar och städa, ja jag har sagt att jag e klar med mina julklappar, men någon måste köpa julklapparna från johan också eftersom pajken bara jobbar^^ de e dags att försöka sluta vid fyra som han egentligen ska, men nej då han var hemma vid sju ^^
om någon undrar så sitter han jämte mig och läser troligen vad jag skriver :D

puss godnatt, nu ska man snart sova <3


glömde skriva: SNART JUUUUL!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0