döm inte för snabbt

läste hos en kompis att den tyckte de var töntigt att dricka alkohol, och jag blev faktiskt sur, för jag tycker de e en taskig grej att säga, för de första e de inte alla som dricker för att bli full utan vissa dricker faktiskt för att dem tycker de e gott, jag tycker de e meningslöst att dricka nått man inte tycker är gott. asså döma en människa för att den dricker de tycker jag e riktigt dåligt, visst sen finns de ju sånna som super satan bara för att bli full, ja de e upp te dem, men vafan att säga rakt av att de e töntigt att dricka tycker jag är lite att gå lite väl långt, de e jävligt många som faktiskt dricker, så man kan ju akta sig för vad man säger.. alla gör sina egna val!

döm inte folk för småsaker, döm dem för helheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0