lycka?

första gången på skit länge kände jag mig lycklig, jag buggade med känsla idag, helt underbart, jag log, och var lycklig,

jag tänkter inte stå ut med dettta, jag e bara människa, men jag har fan rätt att vara lycklig jag med! det är dags att se framåt! du kan inte, ha mig och inte ha mig samtidigt det funkar inte! visst kommer jag att finnas här, jag byter inte nummer jag flyttar inte, menjag tänker fan inte vänta. vad tjänar det till! jag förtjänar någon bättre isåfall!
jag ska inte komma i andra hand
jag är ingen leksak som bara kan kastas bort
jaga ska behövas och viljas ha annars kan det kvitta!
jag kommer först!

Kommentarer
Postat av: Dany

SÅ JÄVLA RÄTT HAR DU! be strong älskade tjejen <3

2009-10-12 @ 22:55:26
URL: http://karazy.bloggboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0