Fy fan vad glad jag är :D

Höhö, de var bugg ikväll, fy fan vad roligt jag hade!
mitt ex var inte där, yay bara där. dock var hans bror där :O öhm ingen aning om varför men skit samma, å så var Ellan där :D yay har inte träffat henne på skit länge!
sen var en snygging där idag, som är riktigt het, å så jävla trevlig att prata med, btw han dansar underbart! han har verkligen kul när han gör de liksom, *dreglar* *svimfärdig* xD grrr :P
aja, men fy vad bra jag å Ida var :D asså vi ägde verkligen hela lokalen! fick höra från nårra kompisar att vi dansar bra tillsammans :D men de e klart liksom! höhö
jag å Ida dansade te boomerang :D den e underbar! fy fan vad vi divade loss xD

vilken känsla liksom, en sån lycka! jag kände mig så jävla lycklig! jag kände mig så himla snygg! jag kände mig riktigt duktig på det jag gjorde! jag kände mig riktigt på topp! så vill man känna sig alltid liksom! omg, äntligen är JAG tillbaka :D

tell me welcome back :D

Kommentarer
Postat av: Dany

Welcome back babe! :D <3

2009-10-26 @ 22:51:33
URL: http://karazy.bloggboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0