bussen

jaha sitter i skolan, höhö jag har kommit på att jag ofta börjar mina inlägge med ordet jaha xD hm undrar hur de kan komma sig xD
jaja som sagt sitter jag i skolans datasal på lantis med tess, vi har typ redan slutat men ingen av oss orkar gå, jag typ spelar å skriver lite här, och tess sitter å gör en läxa, men jag kan inte skriva min läxa nu för jag kommer inte in på min sida, jag sitter på tessas nu, men aja, på nått sätt är bussresan hem mycket trevlig liksom, den vanliga bussen dåda, den vid fem över fyra, liksom en rolig del av dagen att sitta i dem tjugofem minuterna å snacka liksom, och eftersom vi ändå bara ska till kyrkan efteråt så känns de meningslöst att liksom sticka nu och ta tjugo i fyra bussen (klockan e tre) vi hade ju hunnit med tjugo i tre bussen innan men som sagt ingen av oss orkar gå!

men men, usch vad jag e trött, mår typ inge bra! huvudvärk, ont i halsen emellan åt, typ trött, ltie varm nu, hm usch ajg hoppas inte att de e den dä roliga influensan som attackerar mig, då blir jag lessen! usch fy fan! höhö tess säger att äsch de e de inte! men ja sjuk börjar jag nog bli, vare sig de e influensan eller nått annat, suck! nästa vecka är en dålig vecka att vara sjuk på eftersom de bli halloweenfest då!

aja, hare bra kexchoklad! *vinkar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0