seriöst?

en blogg är till för att skriva skit man typ gör varje dag, och saker man tänker på, vissa skriver om sina söta små liv, och andra om sina söta små kläder, men!?
aja, detta blir ännu ett jobbigt inlägg som ingen orkar läsa xD ja förutom jag då xD jag brukar sätta mig å läsa mina gamla inlägg ibland och då undrar jag oftast vad jag tänkte på när jag skrev det! ett sånt inlägg blir detta! jag kommer antagligen läsa detta om typ en månad och undra vad fan tänkte jag på?? och oj titta ett stavfel x) yay

men i alla fall! just nu sitter jag å tänker en massa, MASSOR! öh ah!
jag har snart gjort klart min samhälls hemskrivning :P dee bra, sen ahr jag även gjort en historia uppgift, funderar över att göra en till, sen måste jag göra en massa matte! suck! fy fan vad läxor! jag har inte änns någon aning om när historian måste vara inne :o jag har  typ 10 uppgifter kvar :O herregud! orkar inte!

yay ska te doktorn den 10:e det ser jag inte fram emot, vill inte få veta att det är vad jag tror att det är! usch! och nej jag misstänker inte influensan, jag misstänker nått helt annat, men men, *gäspar*

jag funderar över att faktiskt lägga ut lite random bilder typ, men är inte säker, kanske lite smink bilder eller nått hade varit trevligt! aja vi får se vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0