Praktik xD

Jisses, han den dära asiaten är ju helt galen! springer runt som en ... galen asiat :O nä men allvarligt han gör allt helt galet typ,, springer runt, är överallt, skvätter allting, ja å så hör man ju inte vad han säger xD men hallå!
aja men dagen har varit helt okej :) började vid halv ni slutade vid halv två :P mwahaha xD
ska snart gå å dammsuga sen ska jag skriva ner lite till ifrån programet som vi håller på med på nybörjar drillen, jag och dani är ju dem bästa ledarna :D mwahaha,
det har snöat föresten :O FY! jag tycker inte om snö, de e inte roligt, suck,
hehe ja dansade ju igår, de var trevligt iallafall :P ganska trevligt folk där osså, å ida å jag ahr alltid roligt dära xD
hm, borde fortfarande gå att dammsuga, vi får höras
xoxo Marre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0