23/3-09

Jaha, har praktik denna och nästa vecka. men jisses är dem lost där eller vad :O
de e helt sjukt vad lost alla verkar vara där, man känner sig själv lite lost av att bara vara där :O aja helt okej ställe ändå, funkar ju. hehe
jag har laddat ner nya versionen av msn,, hm den ser konstig ut :S suck, har ny webcam också och ett headset, men jisses vad jag har storhandlat xD men ja camen funkar väl ganska bra, headsetet också, :P
hoppas på att mitt smink från oriflame kommer idag :D hoppas hoppas hoppas.
ska ju träffa ida idag vi dansar ju :D roligt roligt :D hehe
aja orkar inte skriva mera nu, jag uppdaterar om det hära med praktiken :D
ha det bra xoxo Marina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0