Gott nytt år!

jag sitter här 22.54 nyårsafton! å väntar på att klockan ska bli tolv, på att få skåla med den goda cidern mamma har köpt, att få se hela himlen full av fyrverkerier, att få träffa tess, att möjligen få lite roliga sms, och att sedan få ta av mig sminket, gå å duscha å sen sova för att vakna upp imorgon och veta att nu börjar allt om! fast ändå samtidigt måste jag reda ut detta årets tabbar.

nyårslöften? ne eller jo, eller ja jag vet inte, gå ner mer i vikt? behålla mina kompisar? inte börjar röka? ja de e dem vanliga, men jag lägger till de: ha roligt, gå på känsla, tänk mer positivt, lev i nuet, tänk inte längre än till nästa måltid.

det är med både lättnat och en tår i ögat man snart ringer in det nya året! 2009 har varit ett underbart år! med både för och nackdelar, trots förluster, så har de ändå varit ett vinnar år! vissa saker glömmer jag aldrig, och vissa ska jag gräva ner så långt ner i minnet jag kan! tack till alla dem som har gjort 2009 till det bästa året nånsin! man har ju gjort en del man inte gjort förr, å en del man lätt ska göra om!

om jag har förändrats 2009? ja det har jag verkligen! bytt stil en del, gått ner 12 kilo, blivit av med 16 cm runt midjan! hälsan har gått upp å ner, men de löser sig alltid!

oj nu är det mindre än en timme kvar! herregud! jag börjar ju nästan bli nervös! klockan e 23,01! OMG! läskigt är de! men men, jag hoppas på det bästa!

tack till alla ännu en gång<3 jag älskar er massor!

nyårsnaglar :) fyrverkerier och talet 10 på dessa, på tummen som inte syns är det 2010 över hela, och andra handen han ett champagneglas på tummen och 2 0 1 0 på de andra fyra fingrarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0