fjärde advent

jaha då e de det fjärde ljuset som brinner :D snart är det jul!

du är dum! jag struntar från och med nu i dig!

varför dyker du upp igen? vafan!? jaja, få se hur detta går!

bryr du dig över huvudtaget? jag bryr mig om dig! du har sagt en gång att du bryr dig om mig men gör du verkligen de?

ni tävlar emot varandra! vem vinner? den som inte vill vinna kanske? jaaa duu säkert :O

nu var allt random shit ute! xD
ikväll så skulle de bli fest hos mig, men så blir de ju inte riktigt, utan de blir spelkväll istället, med maria å puffe, kanske tobbe kommer, lolloh och amme kanske dyker upp, vi får se!
då blir de monopol, och det så kallade ölspelet, fast med fun light istället, vilket gör saken mycket roligare xD wiiiie! vem behöver alkohol när man har fun light! :D

är dock lite besviken på att alla är trötta idag, ingen orkar, vi blir antagligen bara tre :o vafan! :o aja, see ya next time!

kramkram nu blire fixa håret xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0